שיניים תותבות – לחיוך מושלם ומניעת מחלות בריאותיות

שיניים תותבות – לחיוך מושלם ומניעת מחלות בריאותיות

שיניים תותבות

לא רבים יודעים זאת אך בעיות בשיניים שמובילות לאחר מכן גם לטיפולים של השתלות או שימוש בשיניים תותבות לא רק פוגעות במראה או החיוך היפה שלנו אלא גם יכולות להיות מסוכנות עבורנו מבחינה בריאותית. לא מעט מחלות שאף אחד מאיתנו לא רוצה בחייו נגמרות כתוצאה משיניים פגומות או רקובות ולכן יש חשיבות עצומה לטיפול מהיר ובעיקר נכון בשיניים שלכם.

אל תרגישו לא בנוח עם טיפול שכולל שיניים תותבות, אחוז לא מבוטל מהישראלים עושה שימוש בשיניים מסוג זה ואולי תתפלאו לשמוע אבל מדובר על ישראלים בכל הגילאים ולא רק בגילאים המבוגרים יותר כפי שנהוג לחשוב.

לטפל בשיניים הבעייתיות מבלי לגעת בשיניים הבריאות

ישנה סברה מוטעית אצל חלקנו שבמידה ומתחילים טיפול רציני בשיניים זה מקרין על כל חלל הפה ועל כל השיניים האחרות. טיפול שיניים, כמו טיפולים רבים אחרים בתחום הרפואה הם טיפולים נקודתיים ולכן גם אם אתם סובלים משן אחת, שתיים או שלוש שנמצאות במצב לא טוב אתם יכולים להגיע לטיפול בראש שקט ולדעת שלשיניים האחרות לא ייגרם שום נזק. שיניים תותבות מחליפות לרוב שיניים רקובות או שיניים שנעקרו, כלומר מצב בלתי הפיך שכבר אי אפשר לטפל בו בצורה אחרת.

ליהנות מחיוך מושלם ומראה מצוין

אם כן, שיניים תותבות מוסיפות לנו הרבה בריאות אבל לרוב האנשים חשוב בעיקר המראה שקצת הלך לאיבוד כאשר השיניים הגיעו למצב שהן הגיעו. המראה החיצוני משפיע מאוד על הביטחון העצמי שלנו – וכאשר מדובר על שיניים אפילו עוד יותר. אף על פי שאנחנו חושבים שאף אחד לא שם לב אליהן כי הן מוסתרות בתוך הפה, אחרי הכל, מדובר באיבר שנמצא במרכז הפנים. ותמיד יהיו אנשים שיבחינו היטב בכך שהשיניים שלנו במצב נוראי.

טיפול בעזרת שיניים תותבות הוא הדרך שלכם ליהנות שוב מחיוך נפלא, ממראה יפה ומושך וכמובן לדעת שאתם יכולים לחייך מתי שבא לכם ואיך שבא לכם מבלי לעשות חישובים של זוויות החיוך. שיניים תותבות נראות כמובן כמו שיניים רגילות לכל דבר ואף אחד לא צריך לדעת שאלו לא באמת השיניים שלכם.

לשמור על השיניים לאחר הטיפול – חשוב ביותר

הטיפול של שיניים תותבות הוא טיפול לא פשוט אבל גם לא מורכב באופן מיוחד. בזכות הטכנולוגיה של היום אפשר להגיע לתוצאות מדהימות בטיפול מהיר ויעיל אבל עדיין נדרשת שמירה על השיניים גם לאחר הטיפול, בעיקר בימים הראשונים. אם כן, טיפול של שיניים תותבות אינו מצריך אשפוז או התאוששות יוצאת דופן אך עם זאת בהחלט יש סיכוי שיופיעו כאבים לאחר הטיפול או שתהיה נפיחות מסוימת. מומלץ מאוד ללכת לבדיקות שגרתיות אחת לכמה זמן כדי לוודא שהטיפול היה מוצלח ולדעת שאתם יכולים להרגיש בטוחים עם השיניים החדשות שלכם.

בנוסף, מומלץ שלא לאכול או לשתות לאחר הטיפול וכן להימנע מאכילה של מוצרי מזון מסוימים בשבועות שלאחר הטיפול בעזרת שיניים תותבות. כמו כן, חשוב מאוד לשמור על מראה השיניים בעזרת צחצוח יום יומי ואפילו שימוש בחומרים אחרים ששומרים לנו על שיניים לבנות ונקיות כמו חוט דנטאלי למשל. הרופא המטפל כמובן יסביר לכם בפירוט על כל מה שאתם צריכים לדעת אבל אם תדעו את הבסיס תוכלו לעלות בפניו גם שאלות ולקבל עליהן תשובות ברורות מאוד.

והמחיר? הרבה פחות ממה שחשבתם

כל אמא רוצה שהבן שלה יהיה רופא שיניים ולא רק בגלל המעמד או הסטטוס החברתי אלא בגלל השכר שהוא אמור להרוויח. עם זאת, יש הרבה מאוד דיס-אינפורמציה בכל הקשור למחירים של טיפולי שיניים ואף על פי שאכן מדובר בעסק לא זול במיוחד עדיין המחירים שאנחנו חושבים עליהם רחוקים מלהיות אמתיים.

אז נכון שטיפול עם שיניים תותבות לא עולה כמו ארטיק במכולת אבל עדיין מדובר במחירים סבירים שיכולים להתאים לרובינו, מה גם שמדובר בטיפול משמעותי מאוד שבאמת משנה את חיינו מהקצה אל הקצה. אם אתם מרגישים שיש לכם כמה שיניים בפה שכבר לא נמצאות במצב להישאר אתכם אל תהססו לפנות לייעוץ בגלל הכסף, מדובר על החלטה חשובה מאוד שלא יכולה להיות מושפעת מסכום כזה או אחר. כיום בזכות הקדמה והטכנולוגיות החדשות בהחלט אפשר לשלב בין טיפול מקצועי וחדשני לבין מחיר שווה לכל כיס – אז למה אתם מחכים?

להחליט, לעשות, לשנות – טיפול בעזרת שיניים תותבות

כמו כל דבר בחיים, גם כאשר מדובר על שיניים תותבות אנחנו צריכים פשוט להחליט שזה מה שאנחנו רוצים ושזה מה שמתאים לנו ולאחר מכן התהליך כבר יזרום מעצמו. מדובר בטיפול כאמור פשוט יחסית ולכן גם השיקול הזה לא צריך להדאיג אתכם. חשוב להבהיר שלמרות שמדובר בטיפול לא מסובך ובמחיר זול יחסית, ברוב המקרים השתלת שיניים תהיה עדיפה בהרבה על שיניים תותבות במיוחד עם הטכנולוגיות המפותחות שקיימות היום הכוללות בין היתר השתלת שיניים ביום אחד.

אם אתם מסכלים על המראה בכל בוקר ופשוט לא מרוצים מהחיוך שלכם הגיע הזמן לשינוי ובהחלט אפשר לומר שהשינוי הגדול הזה הרבה יותר פשוט והרבה יותר קרוב ממה שאולי חשבתם בעבר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​