השתלת שיניים ללא השתלת עצם

השתלת שיניים ללא השתלת עצם

אנשים מבוגרים

מהו חוסר עצם בחלל הפה? כיצד משתילים שיניים למחוסרי עצם?

מערכת השיניים נתמכת על ידי עצם אלבאולרית. העצם חיונית לתמיכה בשיניים, אך היא קיימת רק כאשר השיניים נמצאות. במקרה של אובדן שיניים, העצם נספגת יחד איתן – בין אם בגלל הזדקנות, שימוש בתותבות, עקירה או מחלות חניכיים שנחשבות שכיחות באוכלוסייה ונגרמות לרוב בגלל היגיינה לקויה, חיידקים וגנטיקה.

החדשות הטובות הן שכיום גם מטופלים שחסרה להם עצם בלסתות יכולים לזכות בשיניים קבועות. מבחינה רפואית, התהליך הזה מכונה השתלת שיניים ללא השתלת עצם ויש לו מטבע הדברים המון יתרונות.

ד”ר לרי מוצא פתרון לשיניים שלך

ביקור במרפאה של ד”ר לרי צריך להיות הצעד הראשון בדרך שלך לשיפור באיכות החיים. עם הצוות של ד”ר לרי יהיה לך קל יותר להרגיש בבית, לקבל תשובות לשאלות הנפוצות ולמצוא את הטיפול המתאים ביותר להיסטוריה הרפואית ולמצב הנוכחי בחלל הפה שלך.

אנו במרפאה משלבים בין ניסיון משמעותי לבין יחס אישי ומעניקים לכל לקוח את הטיפול הכי טוב עבורו. אם ברצונך לקבל פרטים על השתלת שיניים ועל המשמעות של חוסר עצם בחלל הפה, הגעת למקום הנכון.

הדור החדש של השתלת שיניים

האמת היא שהפתרון הקיים למצבים של חוסר עצם בחלל הפה פשוט מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, צריך לזכור שכל שתל זקוק לעצם שתתמוך בו. לכן, הפתרון הקלאסי כולל הרמת סינוס פתוחה, הרמת סינוס סגורה או קצירת עצם ממקומות שונים בגוף.

שנית, יש מטופלים שבהם אפשר להימנע מהפרוצדורה של הרמת סינוס. במקרים כאלה, מנסים לעקוף את חוסר העצם באמצעות מיקום של השתלים באזורים שבהם דווקא כן יש עצם. כך המטופלים יכולים לעבור את ההשתלה בכל אזורי הלסת, ללא צורך בהשתלת עצם, בהרמת סינוס פתוחה או סגורה או בניתוחים נוספים.

הרמת סינוס- אילוסטרציה

מהם השתלה בזאלית, שתלים זיגומטיים ושתלים קצרים?

בדור החדש של השתלות שיניים יש עוד כמה שיטות שבהן ניתן להשתמש. אם לא רוצים או צריכים להשתיל עצם, אפשר לנסות להשתיל שתלים זיגומטיים ארוכים שמתחברים ללסת הלחי וכך עוקפים את חוסר העצם הקיים בלסת יחד עם תמיכה חזקה ועמידה.

לשם השוואה, שיטה אחרת מבוססת על השתלה בזאלית ובה משתמשים בשתלי דיסק שאותם ניתן להחדיר ללסת מצידי החניכיים. כמו כן, יש את השיטה של שתלים קצרים עם אורך של עד 10 מ”מ – אך כאן החיסרון הוא עמידות מוגבלת בעומסי הלעיסה.

היתרונות של השתלת שיניים ללא השתלת עצם

עצם האפשרות להשתיל שיניים בלי השתלה של עצם היא זו שמעניקה את היתרון המהותי ביותר עבור המטופלים. בראש ובראשונה, המשמעות היא תהליך קצר יותר של השתלת שיניים ואפשרות לצאת מהמרפאה עם שיניים חדשות בתוך ימים ספורים. במקביל, השתלה שמתבצעת ללא השתלת עצם היא גם פחות כואבת.

כמו כן, יש לזכור שאצל הרבה מאוד מטופלים – האופציה של השתלת עצם בכלל לא קיימת. זה למשל מה שקורה אצל מטופלים עם מחסור קשה בעצם, או בכל מצב שבו הרופא מחליט שהשתלת העצם מסוכנת מדי. אז אם בעבר אותם מטופלים נאלצו לוותר לגמרי על שיניים חדשות, הרי שכיום זה ממש לא המצב.

השתלת שיניים עושים אצל ד”ר לרי

בקליניקה של ד”ר לרי מתמחים בכל מה שחלל הפה שלך צריך. כמו כן, אנו נבדוק את מצב הפה, הלסת והחניכיים ונסביר לך על המשמעות של חוסר עצם. אם יתעורר צורך, נתאם עבורך השתלת שיניים ללא הצורך בהשתלת עצם וכל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר כעת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​