מחיר השתלת שיניים

מחיר השתלת שיניים

מחירון השתלת שיניים

אחת הפרוצדורות המשמעותיות בתחום רפואת הפה והלסת היא השתלת השיניים. פעולה זו מתבצעת על ידי רופא שיניים שהתמחה ברפואה כירורגית. ההשתלה היא ניתוח אשר מתבצע בחלל הפה, לרוב תחת הרדמה מקומית (אם כי יכולים להיות מקרים בהם תתקבל ההחלטה לבצע אותה תחת הרדמה מלאה) ובמהלכו מחליפים שן פגועה בשן חדשה.

במקום בו נפגעה שן או שהיא נעקרה ואינה יכנס שתל חדש. בסיום התהליך הפה ייראה מלא בשיניים ויהיה לך נעים לחייך. כמו כן, אפשרויות האוכל שיעמדו לרשותך יגדלו ובמקרים רבים גם הביטחון העצמי שלך יעלה וישפיע על חיי החברה שלך. אם הנושא מעניין אותך, בוודאי חשוב לך לקבל פרטים על מחיר השתלת שיניים.

להכיר את החלופות לפני בירור על מחיר השתלת שיניים

תהליך של השתלת שיניים הוא לא רק יעיל אלא יכול להיות יקר. כמובן, יקר זה עניין של הסתכלות ויש שיגידו כי אין מחיר לביטחון העצמי ולפה מלא שיניים בריאות. עוד לפני קבלת ההחלטה על השתלת שיניים ולפני העלאת השאלה מהו מחיר השתלת שיניים יש לברר מהן החלופות הקיימות.

בפגישה עם רופא השיניים כדאי לשאול את כל השאלות. במידה וזו הפגישה הראשונה הנוגעת לנושא זה או במידה ולא יצא לכם להיפגש לפני כן, הרופא יצטרך לבצע בדיקה כללית של מצב הפה והחניכיים. כמו כן, ייתכן והוא ישלח אותך לצילומים שונים של חלל הפה וזאת כדי לקבל תמונה מלאה שהוא לא יכול לקבל בלי אותם צילומים.

להבין את המצב על מנת להבין מה מחיר השתלת שיניים

בכל מה שנוגע להשתלות באזור הפה והחניכיים אין מקרה אחד שדומה לשני. לכן, כל הצעת מחיר ניתנת באופן ספציפי למטופל. גם אם שמעת כי חבר שלך קיבל מחיר מסוים, אין אפשרות להשליך זאת על המחיר שיוצע לך. רופא השיניים שהתמחה בתחום ועבר הכשרה לכירורגיה יוכל להציע לך הצעה רק לאחר שיבצע בדיקות מקדימות מקיפות ויבין מה נדרש ממנו לביצוע ההשתלה. בין היתר, אלו הגורמים שיכולים להשפיע על המחיר:

  • מצב השיניים – הדבר הראשון אשר ישפיע על מחיר השתלת שיניים הוא המצב הנוכחי של השיניים. ייתכן שחלק מהשיניים כבר פגועות, ייתכן שחלק עברו עקירה ויתכן שחלק נמצאות במצב רעוע אך לא ידעת על כך.
  • מצב החניכיים – לעתים לא ניתן לשים שתלים עם החניכיים הקיימות ואז יש צורך לבנות קודם את החניכיים. הרופא יוכל לבדוק את מצב החניכיים בבדיקה מקדימה וכמו כן יצטרך לראות צילומים של האזור כדי להחליט אם ניתן להניח שתלים או לא במצב הקיים.
  • כמות השיניים הפגועות – ככל שיש יותר שיניים שנפגעו או יותר שיניים שנעקרו, יהיה צורך לשים יותר שתלים. ככל שיהיו יותר שתלים המחיר יעלה. במקרה של שיניים שכבר נעקרו יהיה ברור מראש כי יהיה צורך לשים את השתלים, אך נוסף על כך ההחלטה תתקבל בהתאם לבדיקה מעמיקה.
  • מיקום השתלים – מחיר השתלת שיניים יכול להיות מושפע מהמיקום בו מניחים את השתל. ככל שהגישה מסובכת יותר יהיה על הרופא לעבוד קשה יותר וככל הנראה גם יותר זמן. לכן, אם המיקום של השן הפגועה הוא מסובך מבחינת הגישה, המחיר של ההשתלה יכול לעלות.
  • שיטת ההשתלה – הטכנולוגיה התקדמה ואיתה הידע. היום ישנן שיטות שונות לבצע את ההשתלה ויכול להיות פער מחירים בין השיטות השונות. יכול להיות פער בין מחיר השתלת שיניים ביום אחד לבין מחיר ביצוע השתלת שיניים רגילה.

האם כדאי לחפש מחיר השתלת שיניים זול?

מחיר השתלת שיניים יכול להיות גבוה. עם זאת, הטיפול יעניק לך איכות חיים גבוהה עוד יותר ולעתים קשה לכמת את השווי של היתרונות השונים. טיפול זה ישפיע על איכות חייך מבחינות רבות; הוא ישפיע על החיוך שלך, על הנינוחות שלך בחברה ואפילו על האוכל שלך. כל אלו שווים לא מעט ועם זאת ברור שישנו גבול למחיר שברצונך לשלם בעבור כל היתרונות הללו.

בבירור פרטים על הטיפול, עלייך לברר לא רק על המחיר אלא לשאול שאלות מהותיות לא פחות, בהן:

  • מהו הניסיון של הרופא? חשוב מאד שהרופא יביא איתו ניסיון עשיר בתחום ובשיטה בה הוא מטפל. רופא עם ניסיון יוכל גם לספר לך על סיכויי ההצלחה של ההשתלה ולמה ניתן לצפות.
  • מהי שיטת ההשתלה? עלייך לברר מראש מהי השיטה של ההשתלה ולהבין מהי המשמעות של השיטה מבחינת ההחלמה והחזרה שלך לשגרה. למשל, כדאי לברר על מחיר השתלת שיניים ביום אחד ולא רק על השתלה רגילה.
  • מי יהיה זמין עבורך לאורך הדרך? בוודאי יהיה לך חשוב לדעת כי ישנו צוות אשר מוכן לענות על כל שאלה לאורך כל הדרך. מהבירור על מחיר הליך השתלת השיניים – ועד לאחר ביצוע הפרוצדורה.
  • באילו שתלים הרופא משתמש? אמנם רוב השתלים הם שתלים איכותיים, אך חשוב לא פחות שהם יתאימו עבור הטיפול. למשל בבירור על מחיר השתלת שיניים ביום אחד חשוב לברר כי השתלים גם הם מתאימים לשיטה זו.


על שיניים זולות משלמים מחיר יקר!

משמעות השתלים השונים

ישנם אנשים אשר חושבים כי מחיר גבוה של השתלת שיניים משמעותו קבלת שתלים טובים יותר. למעשה היום כל השתלים בהם נעשה שימוש הם שתלים איכותיים שעומדים בתקנים מחמירים. כמובן, ניתן לשאול את הרופא מראש באילו שתלים הוא משתמש ולברר עליהם מעט כדי לוודא כי אכן השתלים הללו הם מהטובים שניתן למצוא.

עם זאת, השתלים נעים סביב אותו המחיר והמטרה העיקרית של הרופא צריכה להיות בחירת שתלים אשר מתאימים לחלל הפה שלך. מכאן אפשר להבין כי ישנם דברים אחרים אשר משפיעים על מחיר השתלת שיניים כמו הניסיון של הרופא, ההתמחות שלו וכן המצב של חלל הפה שלך.

לבצע טיפולים מורכבים

ישנם מצבים בהם יש צורך לבצע טיפול מורכב יותר מאשר השתלת שיניים בלבד. אם יש צורך לבצע הרמת סינוס, יוצע לך מחיר נפרד עבור ההרמה ובמקביל תוצע לך הצעת מחיר השתלת שיניים. בנוסף, לא תמיד אותו רופא יבצע את כל הטיפולים או שהם לא יתבצעו באותה המרפאה.

במקרה של טיפול מורכב כדאי לברר מה הרופא יכול לבצע ולוודא כי במקרה של טיפול על ידי שני רופאי שיניים ישנה תקשורת בין השניים. העובדה שהטיפול עשוי להיות מורכב אינה אומרת כי הוא לא יהיה טוב, לפעמים אפילו להפך, הוא יוכל לעזור לך ליהנות מאיכות חיים גבוהה מאד.

אנשים אשר מבררים על מחיר ההליך להשתלת שיניים רוצים למעשה לברר כמה יעלה להם לחיות באיכות חיים גבוהה יותר. איכות החיים באה לידי ביטוי בהיבטים שונים של המטופל. היא משפיעה על הביטחון העצמי, מאפשר למטופל לאכול ובאופן כללי הנוחות של חלל הפה גבוהה.

באפשרותך לברר על מחיר השתלת שיניים ביום אחד או לברר באופן כללי על מחירי השתלות. עם זאת, המחיר הוא לא הגורם היחיד שעלייך להתחשב בו אלא עלייך לוודא כי בריאות הפה שלך מונחת בידיו של רופא שיניים בעל ניסיון רב, הכשרה בתחום הכירורגיה וכי הוא ידאג לך משלב הבירור על הטיפול הרצוי לך ועד לאחר ההשתלה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​